Kvalitetspolicy

Nöjda kunder

Vi ska ständigt sträva efter att uppfylla och helst överträffa våra kunders behov, krav och förväntningar. Med kunder avser vi både interna och externa kunder, samt övriga betydelsefulla intressenter. Våra produkter och vårt agerande ska ge kunden en tydlig upplevelse av att vi levererar våra löften Precision, Engagemang och Mervärde. Produktsäkerhet är för oss av allra högsta betydelse.

 

Fokus på våra processer

Nöjda kunder uppnår vi så effektivt som möjligt genom att ha kontroll över våra viktigaste processer, från kundbehov till kundtillfredsställelse. Detta innebär för oss att vi har ett tydligt processägarskap och att vi styr processerna mot uppsatta mål. Vi arbetar dessutom aktivt med att ständigt förbättra processernas prestanda, korta deras ledtider och minska deras variation.

 

Ständiga förbättringar

För att vi ska utvecklas i snabbare takt än våra konkurrenter, samt öka vår lönsamhet och förbättra vårt kassaflöde, måste vi ständigt förbättra vårt kvalitetsledningssystem. Alla på Indexator bidrar till att vi uppnår detta genom att jobba med ständiga förbättringar av sitt eget, gruppens och företagets arbete.

 

Kvalitet – en del av vår vardag

På Indexator är kvalitet allas ansvar och en naturlig del i vårt dagliga arbete. Detta innebär bl.a. att vi tillämpar principerna ”Rätt från mig” och ”Rätt i tid” och att vi beaktar kvaliteten i varje beslut i enlighet med våra prioriteringar i Indexators strategiska kompass.

Indexators strategiska kompass

Indexator Rotator Systems AB har en företagsfilosofi som är en gemensam bild av hur vår verksamhet ska bedrivas.

Läs vår strategiska kompass här

Service & Support

Vi finns till för dig för att du skall få svar på alla slags frågor som omfattar våra produkter.

Service & support

Utökat K100-program

K100 är en serie svivlar som bygger på en unik kombination av beprövad teknik och stor flexibilitet. 

Läs mer här